Ny John Deere online shop för Europa

En ny online shop för kunder och fans har lanserats. Den nya shopen, hittar du via den svenska hemsidan, har fått en modernare layout och är lätt att använda. John Deere är ett varumärke som är populärt inte bara i lantbrukssektorn, men lockar också många utan någon anknytning till lantbruk. I John Deere Collection finns över 1000 artiklar, bl.a. kontorsmaterial, armbandsur, radioapparater, praktiska arbetskläder, moderiktiga fritidskläder, gediget byggda leksakstraktorer, liksom många presentartiklar och praktiska artiklar för hem och trädgård.

John Deere licensierade produkter tillverkas med samma detaljnoggrannhet och har samma höga kvalitet som under 175 års tid präglat  alla John Deere produkter. Höjdpunkter i 2013 års kollektion inkluderar nya detaljerade samlarmodeller, leksaker och trampleksaker för barn, medan utbudet av John Deere kläder vuxit ytterligare. Genom åren har konsumenter delat med sig av sina önskemål och idéer för fler John Deere produkter, något som resulterat i många nya artiklar, t.ex. John Deere sängkläder, som nu kan beställas online.

Den nya online shopen kompletterar det sortiment som erbjuds av lokala John Deere återförsäljare. För att hitta ditt närmaste inköpsställe, besök www.JohnDeere.se och kalla upp DealerLocator.

Besök vår nya online shop.

John Deere GmbH & Co. KG
Region 2 Sales & Marketing Center