ArbetsadministrationAMS Driftssystem

  • Effektivare planering av arbetet, vilket sparar tid och pengar
  • Minskad risk för missförstånd så att jobbet utförs riktigt
  • Minskad stress tack vare pålitligt informationsutbyte
Skriv ut
PLACEHOLDER ALT TEXT

Uppkoppling till andra

Med MyJobConnect kan du lättare samordna arbetskraften och förbättra produktiviteten, medan felkällor minimeras. MyJobConnect har två appar för smartmobiler och surfplattor: MyJobsManager och MyJobs. Genom att förladda och synkronisera data från ditt konto i Informationscentralen, krävs endast några få klick för att planera ett nytt jobb, samtidigt som du säkrar att datan alltid är uppdaterad och konsekvent.

Med MyJobsManager kan du planera arbetet i förväg på en lättläst och intuitiv kalender. För att ändra i planeringen drar du bara uppgifterna till ett nytt datum. Kontrollpanelen i appen ger en lättöverskådlig sammanfattning av det dagliga arbetet så att du kan kontrollera hur arbetet fortskrider och snabbt identifiera områden som kräver särskild uppmärksamhet.

Med MyJobs-appen kan förarna lätt överblicka sina egna arbetsuppgifter och i vilken ordning de ska utföras. All nödvändig information finns hela tiden att tillgå, utan att papperslappar riskerar att försvinna eller solkas ner. Man minimerar också behovet av klargörande samtal och risken för missförstånd. När jobbet är klart rapporterar förarna med några snabba klick. Eftersom alla uppgifter registreras i Informationscentralen i realtid kan du enkelt skapa en sammanfattande rapport över arbetet och bearbeta data för faktureringsändamål.