Connected SupportAMS driftsystem

  • Ultimativ körtid
  • Högre prestanda
  • Lägre kostnader
  • Fokus på kompetens
Skriv ut
PLACEHOLDER ALT TEXT

Uppkoppling till andra

Du börjar varje arbetsdag trygg i förvissningen om att du och dina maskiner har ett gott stöd av mycket erfarna och välutbildade tekniker och mekaniker om olyckan skulle vara framme. De har tillgång till avancerade och ofta unika verktyg som hjälper dem att tillhandahålla enastående produktuppbackning, Hjälper dig att maximera maskinprestandan och den aktiva körtiden. De flesta av våra maskiner levereras från fabriken med ett femårigt, kostnadsfritt uppkopplingsabonnemang, där följande verktyg ingår. Allt du behöver göra är att ge ditt tillstånd! Helst bör uppkopplingen ske via ett FarmSight.serviceavtal från återförsäljaren.

Fjärrstyrd monitoråtkomst

Med fjärrstyrd monitoråtkomst kan återförsäljarens tekniker koppla upp sig mot monitorn i hytten och bistå med inställningar, prestandaoptimering och felsökning av både maskin och ISOBUS-redskap. Du behöver inte vänta på besök från en specialist utan får hjälp omedelbart, och utan att behöva betala utryckningskostnader.

Service Advisor Remote fjärrstyrning

Med Service Advisor Remote fjärrstyrning kan återförsäljaren verifiera och installera nya programuppdateringar, läsa av diagnostiska felkoder och samla in data för att underlätta inledande felsökning – allt går mycket snabbare och är kostnadseffektivare än om teknikern måste köra ut till dig.

Varningsmeddelande

Varningsmeddelande (Expert Alerts) är vår senaste, unika utveckling på systemsidan, som använder särskilda algoritmer för att förutsäga problem innan de hinner få en negativ inverkan eller orsakar maskinskada. Genom att felsöknings- och reparationsinformation genereras automatiskt kan återförsäljarens servicetekniker reagera snabbare på potentiella problem, vilket betydligt minskar risken för längre stillestånd.